Ik begeleid jouw verhuizing in 5 stappen

Verhuizen is één van de onrustigste momenten in je leven. Je moet organiseren, inpakken en beslissingen nemen. Wat gaat er mee en wat kan weg? In het nieuwe huis moeten je spullen weer een goede en vindbare plek krijgen. En ondertussen moet er gewoon gewerkt worden en het gezin draaiende gehouden worden.

Een verhuizing is hét aangewezen moment om schoon schip te maken. Opgeruimd je oude huis verkopen en het nieuwe huis schoon betrekken. Bij de verkoop van je oude huis is het natuurlijk van belang dat deze er piekfijn uit ziet.

Heb je weinig tijd of ontbreekt het je aan organisatietalent, waardoor de verhuizing een bron van stress vormt, dan kan ik je helpen.

In 5 stappen begeleid ik jouw verhuizing:

Stap 1 Opstellen van een planning van de werkzaamheden voor, tijdens en na de verhuizing
Stap 2 Regelen van administratieve zaken zoals opzeggingen en verhuisberichten
Stap 3 Assisteren bij het opruimen van kasten en ruimtes in het oude huis
Stap 4 Helpen bij het uitzoeken van spullen die meegaan naar het nieuwe huis en zorgen dat overbodige spullen op de juiste plek terecht komen (zie Marktplaats verkoopservice)
Stap 5 Helpen bij het uitpakken en inrichten van nieuwe ruimtes en kasten in het nieuwe huis

Voor de volgende trajecten kan je me inschakelen:

Vanzelfsprekend geef je aan wat je zelf wilt doen en waar je tegen op ziet. Dat laatste kan ik dan oppakken. Je kunt het jezelf zo makkelijk maken als je zelf wilt, de keuze is aan jou.

Privacy

Gedurende het traject waarborg ik jouw privacy en ga ik vertrouwelijk om met je gegevens. Ik handel volgens de beroepsethiek vastgesteld door de NBPO (de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers). Kijk voor meer informatie op NBPO.nl

Meer weten over Verhuizen?

Neem nu contact op!

Organized by Philippine is aangesloten bij