Orde in de chaos van papier

Herken je dit? Schoenendozen vol met paperassen waar wat mee moet? Door het huis heen stapels papier? Lichtelijke paniek tegen de tijd dat de belastingaangifte weer gedaan moet worden? Er zijn 2 manieren waarop ik je kan helpen je administratie te ordenen en een systeem op te zetten dat wel werkt:

1. Coachingstraject:

We gaan samen de stapels paperassen opruimen met behulp van een eenvoudig doch effectief bewezen methode. Ik coach je en leer je hoe je in het vervolg de papieren massa de baas blijft.

2. No fuss-traject:

Ik ruim de stapels papier op, zoek alles uit, orden het en zet een administratie systeem voor je op. Administratie digitaal? Dat is mogelijk! Ik zorg voor een helder en inzichtelijk systeem waar je je zaken snel en gemakkelijk kan vinden. Geen gedoe meer met ordners en papieren maar een overzichtelijk systeem op je computer. Met bijkomend voordeel: meer ruimte!

In 4 stappen is jouw administratie weer op orde!

Stap 1 Alle paperassen en papieren verzamelen
Stap 2 Verwerken en wegwerken van de papieren massa
Stap 3 Afhandelen van papieren waar actie op ondernomen moet worden
Stap 4 Archief methode opzetten en in gebruik nemen

Administratieve hulp

Ben je zzp’er, een kleine ondernemer of iemand die geen zin heeft in administratieve rompslomp? Ik help je er graag mee. Dit kan op locatie of vanuit mijn eigen kantoor. Neem voor meer informatie contact met mij op.

Budgetteren

Naast het concreet opruimen en orde scheppen in de papierenmassa is een goed en duidelijk inzicht in je werkelijke inkomsten en uitgaven essentieel voor een financieel gezond huishouden. Je verkijkt je snel op hoe kleine uitgaven samen grote bedragen vormen. Door prioriteiten te stellen, verspilling tegen te gaan en slim met geld om te gaan zal je verbaasd zijn hoeveel financiële ruimte je kan creëren. Samen zoeken we naar handvatten om weer grip te krijgen op je financiën.

Hoe gaan we dat doen?

  1. We maken een persoonlijk budget met alle inkomsten en uitgaven die je op dit moment hebt.
  2. We gaan kijken of je recht hebt op toeslagen en of je hier gebruik van kan maken.
  3. We inventariseren je vaste lasten en kijken wat er echt noodzakelijk is. Daarna kijken we of er zaken zijn waar we op kunnen besparen door een alternatief te zoeken.
  4. Zijn er schulden? Dan nemen we contact op met instanties om betalingsregelingen te treffen.
  5. Verder kijken we op welke wijze je kunt besparen op al je uitgaven.

Door deze stappen te nemen krijgen we een duidelijk inzicht in jouw financiële situatie en dat is het startpunt van budgetteren.

Privacy

Gedurende het traject waarborg ik jouw privacy en ga ik vertrouwelijk om met je gegevens. Ik handel volgens de beroepsethiek vastgesteld door de NBPO (de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers). Kijk voor meer informatie op NBPO.nl

Meer weten over Administratie?

Neem nu contact op!

Organized by Philippine is aangesloten bij